E-porezna
(prestaro za odgovor)
Oggy
2013-03-05 09:14:51 UTC
Evo, porođajne muke na https://e-porezna.porezna-uprava.hr/.

Jučer je slanje pdv obrasca išlo do kraja, uz neke nedorečenosti prilikom
slanja (ne može se odmah isprintati potvrda primitka, nema pregleda
ispunjenog obrasca kao što je bilo na staroj aplikaciji i slično), ali je
išlo.

Danas se može uvući xml pdv obrasca, može se potpisati, ali se ne može
poslati, sustav spremanja podataka nije dostupan, tako nekako je poruka od
strane servera...
I to baš sada pred završne...
posejdon
2013-03-06 10:30:04 UTC
Post by Oggy
[...]
Hehe, isti problemi, pa ti objasni korisnicima.

Bez "naših"(č,ć...) znakova je meni sve prolazilo...
Roby
2013-03-06 14:46:24 UTC
Evo, poroðajne muke na https://e-porezna.porezna-uprava.hr/.
Juèer je slanje pdv obrasca i¹lo do kraja, uz neke nedoreèenosti prilikom
slanja (ne moŸe se odmah isprintati potvrda primitka, nema pregleda
ispunjenog obrasca kao ¹to je bilo na staroj aplikaciji i slièno), ali je
i¹lo.
Danas se moŸe uvuæi xml pdv obrasca, moŸe se potpisati, ali se ne moŸe
poslati, sustav spremanja podataka nije dostupan, tako nekako je poruka od
strane servera...
I to ba¹ sada pred zavr¹ne...
i kaj sad s tim, danas mi ljudi javljaju da ne prolazi na¹ stari xml ??!? a
gledam na njihovim primjerima nemam promjena ?!?! WTF??
Oggy
2013-03-06 15:13:45 UTC
Kako nema... ima
Pogledaj ovo:

-<ObrazacPDV
xmlns="http://e-porezna.porezna-uprava.hr/sheme/zahtjevi/ObrazacPDV/v6-0" verzijaSheme="6.0">

je l' imaš tu verziju sheme...?
Roby
2013-03-06 15:18:36 UTC
Post by Oggy
Kako nema... ima
-<ObrazacPDV
xmlns="http://e-porezna.porezna-uprava.hr/sheme/zahtjevi/ObrazacPDV/v6-0"
verzijaSheme="6.0">
je l' ima¹ tu verziju sheme...?
ne rade im stranice, ali imam tu verziju, to je ova sa 5 %.. ..
dakle sve mi je radilo do prekjucer na klasicnoj eporeznoj, obrasci za 01.
mjesec su prosli, ali sad mi javljaju korisnici da im odbija ID obrazac ?!?!
i PDV ?!?!?
posejdon
2013-03-07 13:22:04 UTC
Post by Roby
Post by Oggy
[...]
Nama isto...

Do sad sve prolazilo normalno, a sad više ne, no ako se maknu naši
znakovi iz XML-a, onda je sve dobro...

Bezveze...

A jel navodite xml verziju i encoding u zaglavlju?
Oggy
2013-03-07 13:37:46 UTC
Prolaze i naši dijakritici...
Ne znam za vas, mi moamo Win-1250 kreiran XML?!?!
BTW, je li netko čuo za JOPPD novi obrazac? Ide li ili ne ide od 01.04.?

Pozdrav, Oggy

posejdon
Roby
2013-03-07 14:54:15 UTC
JOPPD ide, ali sa plaæama za 4 mjesec dakle od 01.05...

kaj sad jel tebi prolazi ID i PDV XLM sa ovim njihovim novim sranjem?
Prolaze i na¹i dijakritici...
Ne znam za vas, mi moamo Win-1250 kreiran XML?!?!
BTW, je li netko èuo za JOPPD novi obrazac? Ide li ili ne ide od 01.04.?
Pozdrav, Oggy
Post by Roby
Post by Oggy
Kako nema... ima
-<ObrazacPDV
xmlns="http://e-porezna.porezna-uprava.hr/sheme/zahtjevi/ObrazacPDV/v6-0"
verzijaSheme="6.0">
je l' ima1 tu verziju sheme...?
[...]
Do sad sve prolazilo normalno, a sad vi¹e ne, no ako se maknu na¹i
Oggy
2013-03-07 14:58:35 UTC
PDV smo slali i išlo je

JOPPD ide, ali sa plaćama za 4 mjesec dakle od 01.05...

Roby